Gulcem44 iyi araştırma yapmak lazım gerçekten bende mesela tüp mide amilyatı oldum 2 yıl önce doktorumu çok iyi araştırdım baktım ettim ve ne söylediyseler harfi harfine uyuyorum ki doğum da yaptım bu arada 2 yıl oldu aman be demiyorum yasaklar halen yasak insan emek harcıyor acı çekiyor amilyat sadece bir aracı gerisi insanın elinde