Merhaba sevgili anneler. 13 aylık oğlum var. Tüm gün birlikteyiz, aşırı hareketli ve ben ona faydalı olmak için çabalıyorum. Tv, telefon, tablet vs ekrandan uzak büyüttük eşimle birlikte bu zamana kadar. 3-4 yaşına kadar da tanıştırmayı düşünmüyoruz. Bu şekilde büyüten anneler sizler tüm gün ne tür aktivite yapıyorsunuz? Kitap okuyoruz, oyuncaklarıyla oynayıp , mutfak eşyalarıyla oyun türetiyoruz. Aşırı soğuk olmadığı sürece neredeyse her gün dışarı çıkarıyorum. 1-2 saat dolaştırıyorum, avmde oyun salonuna götürüyorum, yürüyüş yapıp ona sokakta gördüğüm her şeyi anlatıyorum. Planlı yaşamayı seviyorum bu yüzden her gün yaptığım rutinlerimden biri kitap okumak, ders çalışmak(aöf okuyorum) , podcast dinlemek vs. Bunlar toplam 2-3 saatimi alıyor ve ben bunları yaparken acaba oğlumu ihmal mi ediyorum diye vicdan azabı duyuyorum. Kamuda çalışıyorum, ücretsiz izindeyim. Oğlum 26 aylıkken döneceğim, oğlumu büyütmek için evdeyim acaba kendime vakit ayırarak amacımın dışına mı çıkıyorum diye düşünüyorum sürekli. Sizler de kendinize vakit ayırıyor musunuz, ayırdığınızda bu şekilde vicdan yapıyor musunuz? Aynı anda çift üniversite okumaya çalışıyorum açıktan, çevremde bırak bu okul işlerini diyenler tarafından baskı görüyorum bu yüzden de vicdan yapıyorum sanırım. Çok huzursuzum bu konuda.