[silindi] 4.ay atağında ne yazık ki bu durum yaşanıyor ya ben bir ara tırlatıyorum sanmıştım o dönem. Sonra rahatlayacak bir süre daha sabretmelisiniz 🤦🏻♀️ uyku eğitimi konusunda da ben şahsen uyku eğitimi vermek istemiştim bu arada uyku eğitimi denen şey bebeğin ağlaya ağlaya uyuması değil kendi kendine desteksiz yavaşça uyumayı öğrenmesi çocuk ağlarsa o uyku eğitimi olmuyor pek 🤦🏻♀️ bi uyku eğitmeninin sayfasında şöyle bir şey okumuştum. Bebekleriniz herhangi bir destekle uyuyorsa, uykusu düzenliyse ve gece kalktığında o desteği aramıyorsa uyku eğitimi önemli değil aynı yoldan devam edebilirsiniz gibi. Ben ayağımda sallıyorum bebeğimi buna 2 ay direndim ama yavrum başka şekilde asla uyumuyordu saatlerce uğraşıyordum bazen sabah 7 den akşam 5e kadar hiç uyumadığı oluyordu. 4.ay atağında her şey daha kötü oldu berbattı hatırlamak bile istemiyorum gerçekten. Sonra uyku aralıklarını takip ettim. Uyku saatlerini kendi çapımda düzenledim. Ama bunlar hep atak bittikten sonra olan şeyler. Şimdi ayağımda sallayarak uyuyor mesela ama gece uyandığınds o sallamayı istemiyor tekrar, uyku saatleri düzenli beni yormuyor uyku eğitimi vermeyi düşünmedim o yüzden. Atağı bir bitsin inşallah her şey düzene girer sen kokrma ,💖💓🌸