Niloya006 bizde 6aylıkken yaptırdık doktorumuz deride büyüme payı bırakılır o yüzden başlarda pip içine gömük gibi görünmesi normal demişti ama iyileşme aşamasında masaj çok önemli yapışmaması için demişti. Bizde de başlarda ilk 3-4ay her bezi açtığım da sizin dediğiniz gibi pipi içine gömülü gibi duruyordu ama büyüdükçe öyle görünmemeye başladı, şimdi 21aylık gömülü gibi durmuyor, sizin bebeğinizde de büyüdükçe bu görüntü geçebilir yine de hala endişeleniyorsanız bir kaç farklı doktora daha gösterin en azından içiniz rahatlar, bir sorun varsa da tekrar müdahale edilir zaten.