Yunusungamzesiii Kızlar suan Prima kullanıyoruz primadan sonra hangi beze gecsem pişik yapmaz hangisi daha iyidir ? Değiştirme sebebim cok sık kirletiyor bezini daha hesaplı ama bir okadarda iyi bir bez araştırıyorum bebeğime
Linaaycaa Yunusungamzesiii Prima evet canım çok pahalı 🤦♀️ molfix deneyebilirsin kuzum ben çok memnunum, tabi bebekten bebeğe değişiyo ama denemek istersen tavsiye ederim Pişik taşma sızma hiç yok bizde..
kubraege Yunusungamzesiii Molfix bizde yara gibi pişik yaptı geçmesi çok uzun sürdü , ama kesinlikle bebekten bebeğe degisen bir durum bu, biz primadan miniese geçtik baya memnunuz 🤗
Sareduru_mom Yunusungamzesiii tum bezleri kullandik canim molfix sskin gecme kizimin poposunu mahvetti miniesi tavsiye ediyorum mukemmel bir bez
Busramnida Yunusungamzesiii Primadan molfixe molfixten son kararım sleepy hem uzun hem de bebeğimin tenine dokunmadı severek kullanıyorum tavsiye ederim 🤗
sinemis54 Bizde molfix denedik tek sıkıntısı bezin boyunun digerlerine göre kısa olması Kısa olduğu içinde bel tarafından sızdırma yaptı
Serpilyyuksell Bebekten bebeğe değişiyor sanırım bizde prima kullanıyorduk bende değiştirmek istedim denediklerim hep pişik yaptı bizde tekrar primaya dönmek zorunda kaldım 😔
Sezennnn E bebek mağzasonın baby ne marka bezini aldım bende prima kullanıyordum hesaplı gördüğüm için ona geçtim çok memnunum çok güzel hiç sızdırma falan yapmıyor.
Gamze2 Beyaz molfix kullanıyorum dedikleri gibi boyu biraz kısa oğlum iki aylık 2 numara kullanıyoruz 3 numaraya geçicem küçük geliyor tek sıkıntısı bu pişik yapmıyor ve pirimaya göre daha saf