Merhabalar, bebeğim 38+2 de doğdu şu an 2 ay 20 günlük anlayamadığım bir şekilde 3-4 gündür durmadan ağlama, mızırdanma hali var. Gazının olmadığına eminim. Atak dönemi dedikleri dönem mi geldi? Geldiyse biraz erken gelmedi mi? Uyumak istemiyor mızırdanmadan çok ağlaması daha fazla çözemedim ben de. Bi yeri mi acıyodur? Teşekkürler.