Ayam15_ Kızlar bebeğim on aylık alt iki dişini çıkardı şu bir hafta çok mızmız geceleri uyku yok bize sabaha kadar kesintisiz ağlıyor ve iştahsız alt köpek dişi şiş gibi birde azı dişleri çok şiş ve yara ne için olabilir diş mi bunlarda
Cemre_-53 Ayam15_ köpek dişi değil daha patlama soz konusu yk ama arka dişlerde yara belli ki o sorun yapıyor bir dış doktoruna götürün zaten ücretsiz muanesi bır baktırın derim
Prenses_annesi04 Ayam15_ ya bu arakadki dış degilde iltahap gbi duruyo sanki korkutmak gbi olamsin ama benim dişlerim çok problemli dişler ne zman damagim iltahap kapsa anlarim yani bana iltahap gbi geldi bı Dr gösterin bu kadar büyük dis bu yaşta cikmazki daha önce görmedim bebeklerre belkire vardır ama bence direkt Dr görsün
Ayam15_ Prenses_annesi04 bende iltihab diye düşündüm ama sonra iki diş birden mi iltihabı oldu diye düşündüm bilmiyorum ya çok çaresiz kaldim
Prenses_annesi04 Ayam15_ iki diş çikarmi ordan vilmiyorum ama siz onu mutalaka Dr goturun fazla ilerlemsin yazık bebeğe şimdi nasıl agriyidur ya kıyamam bide iltahapmi damak ağıza akıntı yapar acı bı tat gelir hep ağza kötü koku yapsr ağız icinde
Ayam15_ Prenses_annesi04 yarın doktora götürürüm ben diş saniyordum değilmiş demeki normalde ağzı kokmuyor salya önceden akıtırdi şimdi akitmiyor teşekkür ederim