Kızlar bebeğim 13 aylın 15 gündğr geceleri sürekli bağırıyor ağlıyor saat başı uyanıyor çığlık atıyor konusuyor pış pış diyorum bazen geri uyuyor aslında ne yaptıgının farkında değil uyku sersemi 15 günde 3.kez oldu gece kalkıyor ağlayarak hiç birşekilde susmuyor bşr babasına gidiyor bşr bana geliyor ama uyumuyor dğn gece 2.30 da uyandı 6.30 uyudu akşam uykuya ağlaya ağlaya geçiyoruz cok zor uyuyor bazen memede bazen sallayarak bazen omzumda uyuyor b6 gece terörümü oluyor ne oluyor bi yardım edin ne yapmalıyım gece bağırdıgı zaman aklım gidiyor zaten diken üstünde yatıyorum korkudan depremden dolayı aklıma depremdeb cok etikendim oda hissettiğindenmi böyke yapıyır acaba diye geliyor valla bilmiyorum ama cok yorucu en cokda ona üzülüyorum gece uykusu cok önemli