zeynep51 Kızlar bebeğim 1 ay içinde 2 kere kulak enfeksiyonu oldu 2 kere antibiyotik 5 tane de iğne kullandık bugün yine kulağını tutmaya başladı ne oluyor ben anlamadım KBB’ye de gittik birşey olmadığını söylüyor dişle mi alakalı ki acaba