aslllll 10 aylık mama, meme, emmi (nerden duydu bilmiyorum 😀), abi, anne, anane , bay diyor. Eşimin adını söyleyip bağırıyor. Yürüme arkadaşı ile yürüyor. Doldur boşalt yapıyor. Bir eşyayı kullanarak ce eee yapiyor. Kendi kendine kitap okuyor. Mır mır konuşuyor. Müzikli oyuncakların düğmesine basıp oynuyor. Alkış, gel gel, bye bye yapıyor. İlk aklıma gelenler bunlar