Gunes10-01 okuyor hem anne sütü hem mama alıyor içim rahatladı gazı çok oluyor ilk 3 ay çok olurmuş acaba diyorum yapamadığı için mi oluyor :(
okuyor Arzu_455 ben doktordan kendi cocugum icin aldığım bilgiyi söylüyorum. Kafamdan fikir beyan etmedim.
Sibellklksaoglu Anne sütü yağlı olduğu için 10 güne kadar yapmayabiliyor. Benm oğlumda oyleydi bazen haftadan haftaya bazende 8-9 günde yapardı. Mama kullanan bebeklerde 5 güne kadar
Egebebeek Benim bebeğim de 1 ay 28 günlük 1 aylıkken başladı gaz ve dışkılama problemi çok zor bir durum