Kızlar, kızım 32 aylık ve 7 aylık olduğundan beridir hep kabiz çok kez doktora gittik herseyin normal olduğunu söylüyor ilaç veriyorlar ilaçlar bile işe yaramıyor çok zorlanıyor ve kanama yara oluyor çok ağlıyor. Aranız da yaşayan çare bulan var mı lütfen yardımcı olun