Kumsal_ada Bebeğim 6 aylık , grip oldu ve boğazı çok kötü durumda resmen iki taraftan şişmiş ve çok kızarmış yara gibi . Doktorumuz ilaç yazdı onu kullanıyoruz onun dışında neler yapılabilir dayanamıyor çok ağlıyor kıyamıyorum bu durumu yaşıyan varmı 🤦🏻♀️ @
tektanem Kumsal_ada ıhlamur verebilirsiniz altı aylık olduğu için yeni ek gıda dönemi çokta fazla bişi yapamazsınız aslında