Merhaba bu gün oğlum tam 5 aylık oldu . Uyku düzenini bir türlü oturtamadım. Tam birşeyler yoluna giriyor bi atak bir ağrı geliyor herşey başa dönüyor. Uyku eğitimi veren biriyle görüşmüştüm 5 ayda başlayın demişti gerçi ama şimdide cesaretim yok .hevesim kırıldı. Sütüm olmadığı için mama veriyorum ve onun saatleride değişiyr. Bazen iki saate bir bazen 3-4 saat de bir mama veriyorum 150cc genelde bazen 180z sizin şu an düzeniniz nasıl? Oğlum çok huysuz birşeyler düzene girerse düzelirmi oda bilmiyorum 😀çok yoruldum ama bir gülüşü herşeyi geçiriyor 😊