Bebeğim 17 aylık çişini yapınca kakasını yapınca tuvalete oturur gibi oturuyor çiş kaka diyor bezini çıkarttım bir kere tuvalete gittik çiş yaptı ama klozetten korktu kapakta almıştım yinede korktu normal tuvalette kucsğımda yaptı sonra birkaç kere gittik yapmadı ama altına da yapmadı uyuduğunda fark etmeden bez taktım sabah yine çıkartacağım tuvalet eğitimi verenler deneyimleri söyleyebilir mi tavsiye verebilir mi?