Senanur_ZynpAlya 38 günlük kızım var. Düne kadar sütüm vardı beni emiyordu ama sütüm kesildi 😔 elimde aptamil vardı verdim neredeyse hiç içmedi. Bugün bebelac denedik biraz daha iyi içti gibi. Ellerini emiyor boynumu emiyor 😭 o kadar üzgünüm ki. Ne yapayım sizce ? (Bu arada maddi ve manevi sıkıntılarımız var. Sütüm bundan dolayı kesildi diye düşünüyorum)
AlyaMerveMina Senanur_ZynpAlya mama verceksın kesıldıyse baska cade yk 1 aylık bebek baska bısey yiyemez .. bidde süt arttırıcı seyler araştır dut falan dıyorlar onları iç belkıgelır geri
_07cinarhsn Senanur_ZynpAlya kesildi diye emzirmeyi bırakma elini boynunu emerkrn al memene onu emsin emdikce gelir canım inşallah
Minikbereninannesi Senanur_ZynpAlya hiç kesildi diye endişe etmeyin göğsünüzü bıraktırmayın madem maddi durumla alakalı da sıkıntı var bir süre ilk göğsünüze alın sonra az mama verin inşallah geri gelir sütünüz bol bol su için ve gerilmeyin
Milakus Senanur_ZynpAlya hoşaf incir helva tahin pekmez yersen sütün gelebilir benim de sütüm 1 ay önce gitmişti bunları yedim geldi kendinizi güzel besleyin ki sütünüz olsun mamalar çok pahalı allah kolaylık versin
_07cinarhsn Senanur_ZynpAlya emmek istiyor ama biyerleei ya o yüzden dedim canım sağ o zaman inşallah gelir