Kayra-moms1 sanane (?) Ben kibir yapmıyorum insanların bu kadar cahilce davranmaları artık beni rahatsız ediyor. O çocuklara yazık günah! Kaçıncı yüzyıla gelmişiz elimizde internet diye harika bir şey var. Google bunu yazsa zaten asla verilmemesi gerektiğini öğrenecek ama ona üşenip gidip direkt bebeğe veriyor pekmezi. Bu saçmalamaktır, bu cahilliktir, bu kafayı yemektir! Olanı söylüyorum ben, bu yaptığı normal bir insanın yapabileceği bir şey değil çünkü.