Daniel01 boy kilo iyi maşallah, benimki de haziranda 3 olacak sizinkiyle aynı yani. Ara sıra takıntıları oluyor, 2 yaş sendromu 3 yaş sendromu derken, bizimki çorba içmiyor katı Gıda yiyordu makarna yiyordu sadece. Sonra onu yeni aştık çorba içer oldu, kabızlık oldu doktora gittik ilaç kullandı. En son vitamin aldık, ocean multiplus, ondan sonra iştahı açıldı biraz. Şimdi de işte eskiye göre iyi gene, en azından yiyor bişeyler.