Bebeğim 7 aylık hep ben uzandım yanıma onu uzandırdim öyle emzirdim bu ara hep geceleri uyandı yan yatmaktan sırtım tutuldu yatalak hasta gibiyim kalkamıyorum inanılmaz bir ağrım var başına gelen var mı ne yapmamı önerirsiniz (bu arada hep yatarak emzirmemin nedeni skolyozum var 😭)