baykuskiz_ Nurumm12 sag olun 😊 hemen oyun grubuna goturduk evde surekli ilgilendik oyun oynadik. Basta ise yaramiyor gibi oldu ama sonradan acildi cok sukur 😁
Nurumm12 baykuskiz_ oyun grubunda pasif duruyor muydu peki kenardan bakıyor hemen ortalarına giremiyor diyordu abim
Nurumm12 Aysegul93 öyle mi dersiniz kalabalık ortamda çekinme yüzüne vurma karışmama var inşallah aşarız
Aysegul93 Nurumm12 sosyalleşmek gerekir mutlaka bir oyun grubuna imkan varsa götürün. Bu durum aşılabilir.
Nurumm12 Aysegul93 inşallah birkaç kere götürdüler ama bazen iyi bazen kenarda biraz pasif duruyormuş sonradan biraz kaynaşıyormuş
Aysegul93 Nurumm12 zaten ilk zamanlarda hemen ortama girmesini bekleyemeyizde ama zamanla olur en azından arada kreşlere gidiyorum hala öğrenciyim gördüğüm kadarıyla halloluyor
Nurumm12 baykuskiz_ o zaman devam etmeli faydası olmuyor diye düşünüyordu haftada bir gün bir saat gidiyorlar yeni başladılar ğç dört kere amca gitti sizin kaç gün
baykuskiz_ Nurumm12 bizim haftada 2 gun 1 saatten ama hala cocuklarla oynamaz tek basina mutlu. Psikiyatriste sordum. Henuz bunun icin erken birlikte oynama zamaninda degil zamanla duzelecektir dedi. 3 4 aydir goturuyoruz
Aysegul93 Nurumm12 ben daha çok özel eğitime gittim. Kreşe daha az gittim 3 5 yaş arasındaki cocuklardı iyiydi ben batmanda gitmiştim staja
Aksmom Nurumm12 diğer annelerinde dediği gibi oyun grubu veya kreş şuan en iyisi yalnız olduğu için sıkılıyor çocuklar maalesef