Nurklc0 çok şaşırdım öyle demesine doktorun. Süt evet 1 yaşından sonra verilir ama verilmese de olan hatta verilmese daha iyi olan bir şey. Fazlası mideyi şişirip rahatsız ediyor. Her canlının sütü kendi yavrusuna özeldir ve besleyicidir. İnegin sütü yavrusuna özeldir, keçinin sütü de yavrusuna özeldir. Çocuğunuza hiç süt vermeseniz bile bir eksiklik oluşmaz. 2 yasa kafar anne sütü yoksa devam sütü öneriliyor. Süttense kefir arada verin daha iyi bence. Bence başka doktorun da fikrini alın