Kızlar bebeğim 10 aylık bu zamana kadar zorla emzirdim diyeblrm ama emdi şükür mama vermedim zaten istemiyor da oğlum memeyi görünce heycanlanıyor ve emiyor emdikten iki saniye sonra memeyi brakıyor istemiyor nedeni ne anlamadım 🙁 böyle yapardı normlde ama bazen şimdi resmen emmiyor günde bir defa benim zorumla emiyor sadece ve artk sütüm azalmaya başladı 😞 ben en az 2 yaşa kadar emsin istyorum ama nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum yarın hastaneye götüreceğim doktor ne derse onu yapcagım sizin bir fikriniz varmı karşılaştınız mı böyle bir sorunla (bu arada yemek çok seviyoe çok iştahlı ama emme sorunumuz var ) 😔 kilosuda düşük 8 kilo