Normal. Bazı bebekler emeklemeden yürür, bazıları 8-9 ay gibi emekler hemen arkasından yürür. Her bebeğin gelişimi çok farklı. Benim bebeğim de 6 aylık gibi anca döndü ama çabuk emekledi ve desteksiz oturması da biraz geç oldu. Başka bir sorunu yoksa kafana takma 🌸