Armoni kivitoannesii 2 saatte bir emzirmelisin geçmemeli kesinlikle sarılık oluşur 30 cc 2 saatte bir yeterli mama üstünde yazıyor zaten iştahlı ise 40 cc ver fazlasını kusar zaten
Mirha kivitoannesii engec iki saate bir ama bni dinliyorsan 10 dakikada bie uyandir emzin sarlk olmasin allah korusun olursa perişan olursun
Mirha Mirha mamasa vereblrsn enjeksiyon ile temiz birtane eczanede alin bir onu bir sütünü verin benim kzm sarlk oldu mahfoldm inann