Nazlimu_ bende vazgeçiyordum hep bi cesaret başladım bugün 😀 kendimce bi program oluşturdum ona uymaya çalıştım. İşim çıktı birkaç saat dışarı çıkınca hafif aksamalar oldu tabi☺️ Ama planladığım saatte uyudu. Yorulmuştu emerken uyudu bir iki kez uyandı yanıma yatırdım derin uykuya geçince beşiğine koydum ses yok bakalım ☺️