irinasofia Kızlar iyi akşamlar hepinize kızım 7 aylık oldu biberonla su veriyorum istemiyor zorla veriyorum rahatsız olmasın diye ek gıdada alıyor çünkü acaba alıştırma bardaklarından alsam içer mi yoksa küçük mu daha niye böyle yapıyor
hlmeoztrk irinasofia benimki 9bucuk aylık oldu hala içiremiyorum neyle verdiysem 1 yudum alıyor gerisi dışarı püskürtüyor bende bilemiyorum napacağımı
Ayso5 irinasofia benim de öyleydi biberonla icmezdi bardakla icse de genzine kaça kaça korkar olmuştu wee baby pipetli suluklari var oteki markalara nazaran çok daha uygun ve inanın bunu aldıktan sonra çok güzel içmeye başladı.
Karanboli Benim kızım da hiç su içmiyordu doktor dedi ki seni emdiği için ve sulu çorba tarzı şeyler verdiğin için içmiyor dedi zorlama dedi şuan 12 aylık çok güzel su içiyor