Arkadaşlar iyi akşamlar ben 7 Ocak‘ta doğum yaptım 15 gün kanamam oldu sonrasında bitti kırkımız çıktıktan sonra tekrar başladı her geçen gün daha da yoğun akmaya başladı adet kanaması olduğunu zannetmiyorum. Çünkü benim adetim ilk iki gün çok yoğun olup sonrasında cok azalıyor fakat 5 6 gündür yoğun bir şekilde geliyor azalma falan olmadı normal mi acaba