Zesa17 2 haftaya tamemen unutuyo ve çok zor geçiyor sürekli eline Birşey verin ben söyle yaptım annem çok yakın hergün görüşürüz ve bebegim yabancılaşmaz ilk dedim gece kesim sonra gündüz olmadı başaramadımi ve bagımlısı yemegi herşeyi red ediyordu memeden oyun bile oynamıyırdu kahvaltı zorla o yüzden artık tamm dedim ve şöyle bir yol izledim annemlere 3 gün bıraktım çünkü beni gördüğünde direk meme meme diyordu yanımdayken imkansız dı defalarca denedim olmadı annemlere 3 gün bıraktım geceleri sırf emıo dio sabah ederdik uyuyamazdı o derece ve hep hıysuzdu annemler de 3 gün kaldı geceleri uyandığında annem su verip tekrar geri uyutttı gündüzleri her öğünü verdi elini hiç boş bırakmadı meyve hurma hiç boş kalmadı eli sürekli aklına geldiğinde ilgisini oyuna çizgi filim v.s boyama yaptılar ve 3 gün böyle ilerledi zor iki taraf içinde amaaaa şükür diyorum ilk başta üzüldüm çok ama şuan iyiliğe bırakmışım 17 aylık bizimki 3 hafta oldu şükür bugün teklif etttim istemedi arada bir geliyor hemen ilgisini başka yere cekiyorım uzmanlar çocuklar her alışkanlığı 3 günde terk ediyor diyor biraz sancılı ama inanın 10 gün dayanın sonrası daha iyi