Mom1414 ac kalsa aglar.. Ben mesela sabah uyanıyorum sayıyorum baya süt geliyor Bebeğini emzirdiğinde de sıkıntı olmuyor ama akşama doğru bebek sürekli ağlamaya başlıyor Ve göğsümü sağladığından neredeyse hiç süt gelmiyor anlıyorum ki bu bebek aç Ama her insanda farklı oluyor bu sağım işi