dmdmdmmstdm Bence iki kat zıbın giydirmek bebekleri çok sıkıyor. Ben kışın sadece uzun kollu zıbın, yazın sadece askılı zıbın giydiriyorum mesela. Bu aralar uzun kollu zıbın, kilotlu çorap, sweat veya kazak , eşofman giydiriyorum🌟 bebekten bebeğe de değişir bu konu benim bebeğim sıcağa pek gelemiyor ama ben dayanamıyorum 🥺 Birde bebekler üşümekten daha çok terlemekten hasta oluyorlar terini sürekli kontrol edip ona göre giydirin denim bebişinizi en iyi siz tanırsınız 🥰