Aysegul93 Edaa28 bu yazdıklarım birebir mutlaka her cocukta olacak değil muhtemelen başka belirtiler vardır.
1bussra Edaa28 sizin çocukda ne gibi belirtiler vardı acaba otizmle ilgili ve şu an nasıl çocuğunuz otizm tedavisi gördünüz mu
Edaa28 1bussra Benim kızım işaret parmağını kullanmıyordu birşey istediğinde . Komutların hepsini almıyor çok sık duyduklarını sadece al , gel vs alıyordu. Sürekli alkış yapıyordu. Eğitim alıyor
1bussra 123321123 sizin yeğeniniz de ne gibi belirtiler vardı şu an eğitim aldı mı durumu nasıl acaba bir gelisme var mi
1bussra Edaa28 eğitimin faydasını goruyor musunuz bide eğitimi nasıl veriyorlar sizde çocuğunuzun yanında oluyor musunuz yoksa baş başa mi kalıyorlar hocayla.benimki bensiz durmazda