Aynı sorun bende de var bebeğim daha 1 aylık 2. Haftadan beri tazyikli sütle başımız belada en son sinirlenip mama aldım ama. Biberona aşılıp memeyi bırakacak diye de korktum. Şuan tam geçmedi ama yavaş yavaş düzeliyor sanki hissediyorum, Eğer süt artırıcı takviyeler kullanıyorsanız onlara ara verin. Emzirmeden önce memeyi biraz sağım yapın çünkü dolu göğsü tutamaz bebek. Sabırlı olun en önemlisi o pes etmeyin lütfen. Doymadığını düşünüyorsanız tıkandığı için mama takviyesini de yapabilirsiniz gece yapın onu da güzel uyuması için de tercih edebilirsiniz. Zamanla çenesi kuvvetlenecek ve tayzikli süte ya aşılacak yada göğüsleriniz terbiye olacak pes etmeyin..