Adenmoms68 5 gün önce doğum yaptım ayağa kalkma esneme sırasında veya konuşurken nefesim kesiliyor konuşurken sessiz konuşuyorum ayağa kalkınca da ilk 3 dakika konuşamıyorum nefesimi toplayamiyorim bu neden oluyor yaşayan varmi 😢
Nihal-can Adenmoms68 bende de aynısı oldu doktoruma söyledim çok önemli bu dedi vücut pıhtı atmasın diye iğne yazdı bana 8 tane hergüm göbekten oldum
Pelinzerya Adenmoms68 dr olmamakla birlikte bu durumun normal olduğunu söylemek isterim size. Sezaryen doğumda bebeği çıkarırken karnınızın üst kısmına bastırıyorlar bu da üst tarafta ağrı yapıyor nefes alırken ayağa kalkarken vs. Her sezaryen olan kadının yaşadığı bir durum bu özellikle zayıf bir hanımsanız 🙏🏻
Vini Adenmoms68 bende de olmuştu narkozu vicudumdan atamadığımı söyledi doktorumuz aynı zamanda boynum ve kolum aşırı ağrıyordu bide ilk 5 gün nefesim kesilir gibi oluyordu öksürmek istiyordum sanki belki sizinkide öyle bişeydir ama doktora görünmenizde fayda var tabiki
MerveeeeeEsila Bende 8 gün önce oldum sezeryan ama hiç öyle Bi belirti yaşamadım astım hastası oldugum halde
Nsedozkn Adenmoms68 geçicek zamanla dedi 10 adet kan sulandırıcı iğne verdi pıhtı için bi alakası var mı bilmem ama daha iyi oldum bende bide idrara sıkışıklık hisside kaybolmustu yeni yeni gelmeye. Başladı
Erolunannesi Adenmoms68 evet doktorum vermişti dur resmini atayım. Benim öksürük tutuyordu nefes alamıyordum anestezinin etkisiymiş nefes egzersizi yapılıyor bununla
Adenmoms68 Nihal-can pıhtı atmasın dedinz de benim sol ayağım inanılmaz sis araştırdım pıhti atması diyor çok korkuyorum ya of acaba bunla o baglantilimi
miracmoms İlk ayağa kalktığım zaman yaşadım bende o durumu nefes nefese kaldım konuşunca nefesim kesilir gibi oluyordu 2-3 gün sonra düzeldi ama
Adenmoms68 Nsedozkn alakası varmı bende bilmiyorum ama sağ ayağım sis benimde gün geçtikçe çoğalıyor şişmesi acaba bana da mi kan sulandırıcı verirler
Aaa111 Adenmoms68 yaklaşık 10 gün sürdü özellikle yatamadım düz şekilde kafam hep yukardaydi ciğer filmi çekildi pıhtı için Zamanla geçti. Nefes egzersizi yapmam balon üflemek gerekiyor ihmal etmeyin siz bir gözükun yine
Nsedozkn Adenmoms68 kimisine doğumdan sonra pıhtı olmasın diye varis corabı yada iğne veriyolarmıs benim vücudum pıhtıya yatkın 1 düşüğüm olmuştu pıhtılaş dolayı hamilelik boyunca hap kullandım kan sulandırıcı simdi de 10 gün iğne siz ihmal etmeyin bence acil bi doktora gidin
Limonsekeri Adenmoms68 benimde doğumum yeni oldu ödemden de olabiliyor sol ayağım sanki diğer ayağıma göre aşırı şişmişti doğum zamanı da ödemim vardı zaten bol su içtim ve bir kaç gün sonra kendiliğinden indi o gün epeydir yürümüştüm hastane işlerinden dolayı sezeryanı da 14 şubatta oldum daha yeni yani korkma bol su iç kendini takip et bende aşırı korkmuştum çok şükür indi bi anda
Adenmoms68 Nsedozkn kadın doğum doktorumla görüştüm iki gün daha bekleyin öyle gidin kızarıklık görürseniz acil gidin dedi bekliuorim şuan inşallah bişey olmaz :(
Adenmoms68 Erolunannesi çok ilginç eğer devam ederse kontrolde aynısından isteyeceğim teşekkür ederim