Altayyas malesef doktorumun bana dediği her sene o eti kucultturebilirsin dedi :( em basiti 2 yıl önce gittiğimde 1500 du lokal 10 dk lık işlem. Aralıkta tekrar gittim alerji hapı spreyi falan vermişti 4500 olmuş ocaktan itibaren 6000 olcak demişti düşün yani her sene ben et mi kucultturucem :( ilaçlarda ise yaramıyor bende bu arada. Sprey geçici bi açıyor sonra yine tıkanıyor tıkandığı an başıma ağrı giriyor ve ağrı kesici bile fayda etmiyor. Bazen ağızdan nefes aldığım oluyor uyurken. Maalesef çok kötü alerjik rinit :(