Diş jeli önermiyorum diyen doktorumuz vardı şimdiki doktorumuz dentinox diş jeli verdi kullanan var mı etkisi ya da olumsuz yonlerini paylaşırsanız sevinirim.bebegim on aylık bu arada üst dişinin birini patlattı digeri de patlayacak bu arada bağırsak ve idrar yolu enfeksiyonu sebebi ile de tedavi süreci devam.ediyor diş sıkıntısı hafiflesin diye mi verdi acaba diye düşündüm ama kullanmakta kararsızım yardımlarınızı bekliyorum