Patricia Arkadaşlar sezaryen sonrası korse kullandınız mı? İşe yarıyor mu? Hangi korseyi kullandınız bir de ne zaman korseyi takmaya başladınız? 16 günlük oldu bebeğim kullanmaya başlayabilir miyim?
bluem Patricia ben kullandim ilk pacali korse sonra celik balenli korse taktim baga kilo verdim toparlandi vucudum
Poyrazinorhaninannesi33 Ben eve geldikten sonra taktım hemen.hic.bir sorunda olmadi şükür canım. Özel bir korse almadım ikinci dogumum göbeğim yok korsenin çok faydasını gördüm ben.
Adenmoms68 Poyrazinorhaninannesi33 bende alacaktım ama annem ve çevrem hiç önermedi ne işe yariyor bu korse zarar verir diyorlar sarkiklik yaparmia falan filan
Poyrazinorhaninannesi33 Adenmoms68 canım bana doktorum demişti hemen kullanmaya basla diye suan gobegim yok iyi ki kullanmisim sezaryen doğum yaptım ikisini de. Çok çabuk gitmişti özellikle gobegim.
Adenmoms68 Poyrazinorhaninannesi33 peki ne kullandınız bende almak istiyorum da hemen mi kullanıyoruz ben doğum yapalı 5 gün oldu doktora mi sormak lazım yoksa
Hilalanr Ben 1 haftalıkken kullandım owli marka. Yaklaşık 3 ay taktım. Günde 8 saat kullandım. Dışarı çıktığım günler takmadım. Faydasını gördüm
Mgf Sevdeb83 bende ilk aylar kullanmadım 5 ay oldu. Göbeğim hala duruyo hiç göbeği olmayan biriydim. Nasıl gidecek bilmiyorum bebk olunca sporda yapılmıyor.bende merak ediyorum şimdi tksam faydası olur mu. İnşallah olur diyen biri çıkar. Olmuyorsa boşuna kullnmk istemiyorum bnde alerji yapıyo sıktığı için
Poyrazinorhaninannesi33 Adenmoms68 canim yinede doktoruna sor sen istersen bana doktorum demişti istersen hemen kullanabilirsin diye .İnan çok pahalı birsey almamistim ben canım şuan hatırlamıyorum normal bir korse almıştım
Patricia bluem ben allaha şükür 24 kilo aldım 18 gün oldu doğum yapalı 7 kilo fazlam kaldı. Ben toparlasın istyorum sadece😔
AsyaAliEge Doğumdan hemen sonra kendimi iyi hissetmeye başlayınca takmıştım. Ve baya toparlandı göbek falan kalmadi. Yengemle 12 gün var aramızda benim bir normalden sonra ilk sezeryanim onun 4. Doktoru hemen tak hem acın hafifler toplu tutar göbeğini demiş.