Betul7140 4 aylık aşımızda verdiler ama ben kullanmak istemedim kızlar hep kötü yorumlar okudum sidefer diye kan damlası daha iyiymiş kullanan varmı aranızda bebeğim sadece mama yiyo burarada
Duyguaslannn Betul7140 az önce bu şekil bi posta yorum yapmıştım sidefer kullanıyorum 90 tl gibi bişeydi sanırım pek emin değilim tadı falan cok güzel hiç akıtmadan içiyor ginde 1 defa 16 damla kullanıyorum cok mumnunuz
laves90 Betul7140 Biz de vegaferon yerine Bestiron Damla kullaniyoruz. Bi sıkıntısını gormedim şu ana kadar içeriğini iyi diye biliyorum. bi araştırıp siz de doktorunuza danışın isterseniz..
Dildaezel Evet kesinlikle tavsiye etmiyorum saglik ocaginin verdiği damlayı benimde bebegimde hem huysuzluk yaptı hemde aşırı kusma yaptı daha sonrasinda kendi doktoruna götürdüm toz olarak verdi bize o şekilde kullanıyorum