Cndntnr Arkadaşlar merhaba baston araba veya kabin tipi önerisi olan var mı?fiyatı makul olan,kullanışlı,yormayan,sağlam,güvenli
Tugcebyrk Cndntnr ben joie brisk modelini kullanıyorum çok memnunum kullanması çok kolay tek elle bile sürüyorum arabayı yormuyor
Tugcebyrk Cndntnr malesef tam bilemiyorum farkları nedir ben ebebek mağazasından almıştım görüp beğenip yakınınızda varsa gidip orda değerlendirebilirsiniz sizi daha iyi bilgilendirirler 😊
Kubrasolmmaz Cndntnr 2 saate alacağım inşallah çıkacağım şimdi yola ayırttım kalmamıştı baya uzak yere gidiyorum bende mecbur