Aslhanns canım bende seninle aynı problemleri yaşadım bende lohusayken tektim. Sana nacizene tavsiyem sık sık besleme bebeği sussun diye daha çok gaz olur. 3 saatte bir besle bebeği tanı bazı bebekler 2 saatte birde beslenmek istiyor ama saati mümkün olduğunca uzatmaya çalış. Ben bu problemi çok çektim şu an 2.5 aylığız hala bitmedi ama azaldı. Sabret geçmez dediğin her gün geçiyor sen anlamayacaksın bile nasıl geçtiğini. Ben sym bio sys diye bi damla var her gün aynı saatte 5 damla veriyorum günde bir sefer probiyotik bu bağırsak florasını düzeltiyor tavsiye ederim bazen de metsil veriyorum. Ha bide reflü yatağı al ben çok rahat ettim sallanan beşiğin içine koydum doktor bana reflü yatağı al demişti. Gerçekten faydasını çok gördüm gazını çıkarmadığı zamanlar göğsümden cenin şeklinde yatırıyorum yarım saat sonra çıkarıyor kendisi. Besledikten sonra hemen kaldırma bebeği sindirsin sonra gazını al sindirmeden gaz almaya çalışıyordum ben bebek hemen kusuyordu mesela aklıma gelen herşeyi yazdım umarım bi faydası olur. Hergün duş aldırmaya bak bana hasta olır dediler korkuttular salak gibi 1 hafta yıkamadığm oldu Bebişi bu hataya düşme duş aldıkça uyuyor ve uyudukça büyüyüp sakinleşiyorlar.