Balevlatsahibi Hil10 bana emzirme parası diye yattı 520 lira bebek içinde 300 lira PTT ye yattı ama gidip almadım daha
Hil10 Okuyanbiranne ilk seferde mi veriyorlar bide şey sorcam sana 🙂 ikinci ödeme ile ilk ödeme kaç gün sonra oldu
Okuyanbiranne Hil10 canım iki ödeme de aynı anda oldu 10 bin ve 6 bin olmak üzere parça parça arka arkaya yattı
annesininkuzusuu1 Okuyanbiranne süreç nasıldı nereye başvurdunuz acaba arkadaşım çalışan nisanda çıkıcak ama nasıl alabilir acaba
kezban_keles34 annesininkuzusuu1 kaçıncı haftada ayrilacaksa işten doktora gidip rapor alacak ve iş yerine verecek başka birşey yapmasına gerek yok k şekilde yatıyor doğumdan sonra
eflal1410 Hil10 sgk ya bağlı canım. Her sgk Farklı yatırıyor rapor kapandıkça ödeniyormuş. Benimde bi 1000 yattı bi 4000 yattı Farklı Farklı ama kaç günde yatar bilinmiyor genelde kimisini 1 ay arayla kapatmışlar hemen
sagopakajmerap Hil10 ben aldım bi kere 5 bin küsür bir kere10bin küsür. Bide 500tlye yakın yattı. Hamileyken 32. Haftada işgöremezlik raporu alınacak doktor imzalıycak. Muhasebeye verdik öyle başka bişey yapmadım