TgcDvc Seyyahyolcu bize doktor verdi 11 aylıkken gunde 4 kez her iki kulağada birer damla dedi.. yarın saat snra akan kiri yagı pecete ile silin dedi.. kulak cubugu asla kullanmıcakmısız
Bisaniye Seyyahyolcu doktor mu önerdi acaba? Kulak kirini kendi atıyor normalde dışardan çok müdahale gerekmiyor aslında
cylnchngr Seyyahyolcu eğer doktor yazmadıysa kendiniz kullanıcaksanız kesinlikle doktora danışmadan kullanmamanızı öneririm yan etki edebilir daha kötü yapabilirsiniz