İyi geceler kızlar ilki normal doğum olmuştu 11 gün sürdü kanamam giderek azalarak ve bitti daha sonra birkaç ay geçti adet olmaya başladım. Bu sefer sezeryan oldum bilmiyorum bu şekilde mi oluyor herkeste. Ameliyat sonrası birkaç gün kanama oldu ama iki ped anca doldurur afedersiniz yani çok az kanama oldu. 10. Gün olduğunda birşey kalmamıştı hatta abdest falan aldım. O gün adet olmuşum gibi bir başladı ve hiç bitmiyor bebek 25 günlük oldu yani 15 gündür resmen adetli gibiyim. Normalde adet sürem de beş gündür. Normal mi bu şekilde olmasi ne zaman bitmesi gerekir tahmini.