Merhabalar. Çalışan biriydim anne olmadan önce sonra anneliğim baskın geldi ve işi bıraktım kızımla dolu dolu zaman geçirdik asla doymadım ve doyamayacağım da.. Eylül ayında tekrar işe başlamak istiyorum fakat kızımın buna hazır olmadığını görüyorum. Sosyalleşme adına oyun gruplarına gidiyoruz 18 aylıktan itibaren. Kızım şuan 20 aylık ve haftanın 3 günü yarım gün şeklinde öğlen yemekleri de dahil kreşe başladı tabi başlamak denilirse 🙇🏼♀️ Asla kabul etmiyor, ağlıyor. İlk çocuğum tecrübesizliğimin verdiği hal ile tabi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Öğretmenleri normal diyor evet normal ama ben nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Sizler bu süreçlerde neler yaptınız? Bana bilgilerinizle destek olursanız çok memnun olurum. Teşekkürler 🌺