MinnakAsel [url=https://www.hizliresim.com/elk5dtp yeğenim epilepsi hastası malesef nöbetleri sıklaştı doktor kan istemiş fakat cuma gidicek ablam egg çekilicek yorumlicak olan varmı
ecosummm Merhabalar çok geçmiş olsun öncelikle bütün sonuçları iyi sadece kreatinin denilen kas enzimlerini gösteren değeri biraz yüksek çıkmış bu da yakın zamanda epilepsi geçirdiyse buna bağlıdır inşallah tez zamanda iyileşirsiniz