Lara17 40gün sonra muayene için tekrar çağırdı beni şuan 2ay 5gün oldu açıkçası 2,5saat uzaklıkta doktor muayene ücreti zaten 600tl e birde benzin parasıda derken bize pahalıya patlıyor. Gitmesem bir şey olur mu acaba gitmeyenler oldu mu?
Atailknur Lara17 ben gitmedim. Lohusa depresyonu yaşadım birde yol çok uzaktı. Kızım 4 aylık olacak neredeyse.
KumsalAda2 Lara17 beni doğumdan 10 gün sonra çağırmıştı gitmiştim dikiş yerime baktı bide ultrasonla karnımdan baktı o kadar
Bulgaristan-kizi Lara17 ben gittim cünkü korktum ne olur ne olmaz diye içim rahat etsin diye gititm bazen dikişler geç iğleşebiliyor veya rahim toparlanmaya biliyor oda sıkıntı
eymenefe35 Lara17 oğlum 7 aylık aynı sebeplerden dolayı bende gitmedim. Düzenli regli oluyorum bi ağrı sancıda yaşamadım o yüzden gitmedim
Lara17 Atailknur bende uzak yola gitme taraftarı değilim. Şuan bir şey olsaydı yara kısımda çoktan olurdu diye düşünüyorum 😅
Lara17 KumsalAda2 bizide çağırmıştı öyle gittik 40gün sonra tekrar çağırdı hem yaraya hemde çatı muayenesi yapılacaktı.
Lara17 Bulgaristan-kizi bende dikiş yok yani dümdüz çizgi var bütün doktorlar artık öyle mi yapıyorlar bilemedim şimdi. E tabi o olasılıkta var
Atailknur Lara17 mutlaka bir acı ağrı farklı şeyler hissedersiniz ters birşey olsa yinede yanlış yönlendirmek istemem Allah korusun ben gitmedim gidemedim daha doğrusu ev ile hastane arası dünyanın yolu araçta yok bende. Birde lohusa depresyonu yaşadığım için gidemedim.
birtutambilgi Lara17 1 ay sonra gel demişti ücret vermemek ve kendimi iyi hissettiğim icin gitmedim birkaç gün sonra dikiş yerinde sivilce gibi iltihaplı şeyler gördüm devlette başka doktora gittim enfeksiyon kapmissin dedi ampul ve antibiyotik verdi 10 gün sonra gel dedi tahlil yaptı geçmişti kısacası astarı yüzünden bana pahalıya geldi bence gidin
Ebbruc Lara17 ben 84.günde oldum normalde çok düzensizdir ama 2 aydır da 1-2 gecikmeli olsa da düzenli oluyorum. Ama bazıları 6 ay bazıları 1 yıl olmayabilirmiş
eymenefe35 Lara17 doğumdan sonra kanamam 33 gün sürdü tam takip ettim günlerini kanamam bittikten tam 1 ay sonra da regli oldum döndüm 28-32 gün aradı sürüyo düzenli şekilde
Mgf Lara17 Bnde gitmedim.20 gün sonra dikş almk için gl demişlerdi sağlık ocagında aldırdm dikişin. Hastane uzaktı bebekle gidemedik. Dikişlerin durumunda iyiydi gitmedim. Ama birlktlk sırasnda yanma yaşıyorum bu ay onun için gdcm keşke gtseydm dedim. Yakında varsa başka Bi kadın doğum uyanda olsa görün derim. İçin rahat eder
Taze_annecik Lara17 Ben de gitmedim 4ncu günü bebeğimin kontrolü vardı gitmişken bıktırmıştım bidaha istersen gelirsin demişti. Yakınlarınızda devlet hastanesi varsa oraya bi gidin gosterin içiniz rahat eder.
Lara17 Taze_annecik doğumdan sonra 4 -5gün sonra gitmiştik oda bebeğimin sol işitme için gitmişken doktorada gittik ücretsiz muayene etti bir şey yok dedi 40gün sonra tekrar çağırdı ama beş sefer ücretli olarak.
benaslindayohum Lara17 beni çağırmadı kimse fakültede doğum yaptım hocayada çıkmamıştım stajyer doktorlar yaptı 6 aylıkken kesi ftığı oluşmuş tekrar ameliyat oldum 🥲 büyük ihtimalle o fıtık kızımı küvözden tek alıp aşağı arabaya kadar götürdüğüm için oluştu
Kelebek1234 benaslindayohum geçmiş olsun.Nasıl bir fıtık oluştu sizde bende sezaryen oldum dikiş yerimde şişlik ve sertlik mevcut böyle bir şey mi fıtık bilmediğim için soruyorum
Egiskom Kızlar ben gitmiştim sorun yok dediler. Ama kasıklarıma doğru sanki çatı ağrısı var. Bu normal mi üşütmekten mi oluyor acaba
Taze_annecik Lara17 Ücret için çağırmış olabilir. Siz devlet hastahanesine gidin kontrole en azından içiniz rahat eder.