Adadoga benim kızım da 6 aylık kolik değil ama uyku nedir bilmiyor gündüz anneannesi ayağında sallıyor ben işteyken yerine yatırınca uyanıyor gece uykusuna emerek geçiyor ve çok sık uyanıyor özellikle ben yattıktan sonra o ayılıyor resmen uyutuyorum yatırıken uyanıyor bu kısır döngüyle sabahlıyoruz.Kilo alamıyor uyumadığı için 😔dr tahlillerini yaptı çok şükür birşey yok bitkisel bir şurup verdi uyusun diye o da işe yaramadı en son genetik dedi🙈