efeninannesi4207 Kızlar b12 1040 çıktı 600 mü ne olması lazimmis neden olabilir 1 ay sonra bidaha gidecez bidaha bakacaklar
baykuskiz_ efeninannesi4207 benim cocuklarimina oyleydi 1200 civarıydi. Doktor cok sorun gormedi daha yuksek degerlerde sorun olur dedi. Ilerleyen surecte kendiliginden dustu gecen kontrol ettirdik 400e dusmus
merve5561 efeninannesi4207 bizim de yüksek çıkmıştı 900 lerdeydi dr çok et yumurta tüketiyor mu dedi kızım o ara her akşam et köfte yiyordu çok seçen bir çocuk yemeği ben de yesin keşke diye her akşam sevdiği et köfte yaptım o yükseltmiş 3 ay sonra bakıldı düşmüştü
Guleryuz99 efeninannesi4207 Bizde de aynı sorun var ya her gittgimizde B12 daha da yüksek çıkıyor bakalım doktor görmedi daha ne diycek bilmiyorm , ama kuzu eti çok yiyor ondan olabilir
efeninannesi4207 merve5561 hm anladım benimki daha ek gıdaya yeni geçti de 4 aylıkken emmeyi bıraktı ama o zamanlarda ben çok et süt ürünü yiyordum ondan mı oldu acaba