Sedarelll öncelikle el ayak soğuk olunca üşümezlermiş göğüs ve sırtı sıcaksa üşümüyordur derler. Benim evim 23 24 derecelerde bir zıbın bir kazak iki alt giydirirdim ama son bir haftadır tek alt, zıbın ve kazak giydiriyorum havlu çorap patik giydiriyorum çokta sıcak yapmak istemedim alışmasın 2 aylık ilk doğduğunda ev 22 dereceydi o zaman iki alt iki üst yapıyodum ama artık derecende arttı o yüzden hafif giydiriyorum şapka eldiveni 20 günde bıraktım