AYAZIM2021 benim oğlumda iştahsız malesef, hastalık olarak dönmese uykusuzluğum ben de bıraktırmak istemiyorum ama.. Dün gece annemgilde kaldım, 5 kez emziridm ve emerek geri uykuya dönmesine izin vermedim zaten ayakta felanda sallattırmaz, o yüzden çok ağladı emzik gibi kullanamadığı için 1 er saatten 3 kez felan ağladı ama sabaha doğru 3 4 saat emmeden uyurdu şaşkınım. Bugün tekrar aynı şekilde deneyeceğim bu sefer evimde tek başıma daha zor olacak ama inşallah ağlıyor diye üzülüp emzik gibi olmaya izin vermem