Hanımlar kızım doğduğundan beri beslenmeyi reddeden bir bebekti 1 yaşından sonra yemesi düzeldi 9 aydır da raporlu kalorisi yüksek mama kullanıyoruz çok şükür faydasını gördük 10 kilo olduğu zamanları görür müydüm diyordum ama bakıyorum yine yaşıtlarına göre hem boyu kısa hem kilosu düşük. Götürmediğini doktor kalmadı bütün testler temiz normal çıkıyor çölyaktan şüphelenildi o da negatif çıktı. Maşallah çok zeki bir çocuk çok güzel konuşuyor kelimeleri telaffuz ediyor şarkı söylüyor 10a kadar sayıyor hafızası da oldukça kuvvetli ama işte yaşıtlarıyla bir araya geldiğinde o kadar küçük duruyor ki ister istemez moralim bozuluyor.. aranızda bu durumu yaşayıpta bi çözüme ulaştığınız oldu mu